Jump to content

Featured Replies

Posted

hey.

if u know some sites where u will not have to commit u want to be spammed with pron and stuff, let me know, cuz i want my friend to sign up.

omg spam this bitch and tell him to go back to venezuela, haha¡

Kai Rogal

[email protected]

nimrod sind Sie also reizvoll, saugen i-wana Ihren Hahn und ließen Sie meine festen Hinterteile betreten.
  • Author

nice atom1x.

@r kelly:

WRAHHAHAHAAHHHHHHHHHAHAHAHAHA

ich möchte ihren ach so schönen after mit meinem finger penetrieren. sein inhalt wird sich dann über meinen finger ergiessen, ich freue mich. danke.

OH-nimrodliebling, Ihre saucybriefe anmachen mich soviel, wünsche ich, daß ich mit Ihnen, aber alas, die ich nicht, der bin Tag dort sein könnte, als Hinterteile werden man ist apon wir, bis dann meine Liebe xxx sind
  • Author
die feuchten stellen zwischen ihren beinen machen mich ganz nass und meine hose. es rauszuwaschen wird nicht einfach, ihre pimmel ist klein.
ich möchte Ihren feuchten Platz mit meinem Dschungel wie pubic Bereich aufwischen, ich hasse gooks bumsen und niggers, siegheil usw. usw. usw., wette ich Ihr verwendendes googletranslater, aint, das Sie zuckern?
Spam=done, he should expect 10-15 emails a day from the bastards that harass me

Nimrod ist eine Muschi und er ist ein schmutziger Nazi, der er wünscht, war in den Vereinigten Staaten nur Scherzen

take that

i have nothing against nimrod, but if anyone non-myg0t made this thread it would be spammed with 'OMG MYG)T IS NOT MERCENARY SERVICE DIE K.'
uh seig hail?
MYG)T IS NTO A MERRCENARY SERVUICE DIE KTHHX. im cool.
EyeReesh']Ich habe mich beim typing verletzt :(

ich jew mich u lub teh cocke.

i have nothing against nimrod, but if anyone non-myg0t made this thread it would be spammed with 'OMG MYG)T IS NOT MERCENARY SERVICE DIE K.'

maybe, but he did ask for sites for spam, not for us to do it for him.

wtf r u pussies doing. It is sad he can't spam an email address himself let alone towards his gay ass butt buddy. Especially nimrod, he has no rank at all in myg0t. If ur gonna kiss someones dick at least kiss the right dick.
well said

nimrod owns you all :wow:

"wtf r u pussies doing. It is sad he can't spam an email address himself let alone towards his gay ass butt buddy. Especially nimrod, he has no rank at all in myg0t. If ur gonna kiss someones dick at least kiss the right dick."

Raged yuo without trying ^^ :naughtyd:

nimrod owns you all :wow:

"wtf r u pussies doing. It is sad he can't spam an email address himself let alone towards his gay ass butt buddy. Especially nimrod, he has no rank at all in myg0t. If ur gonna kiss someones dick at least kiss the right dick."

Raged yuo without trying ^^ :naughtyd:

yes you have caught me. I was raged..darn

Guest
This topic is now closed to further replies.