Jump to content

The DOCPHIL thread to end all DOCPHIL threads. Epic. ;)

Featured Replies

What this comes down to is... who really cares if it is his shit or not? The only thing that thread gave me was a hard on from the wee woo wee woo.

Yes, that is legendary.

WEE WOO WEE WOO

Classic.

• Replies 61
  • Views 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Geesus']thank god i didnt crack any 30,000 security system jokes, nor did i believe it in the first place.

u guys must feel fucking trolled and raged to the max.

YOU AND ME THE SAME JESUS YOU AND ME THE SAME

40']

http://i124.photobucket.com/albums/p11/ragingisfun123/IMAGE_00021.jpg

rifk ownt, can't read what is says in the sign though... what does it say?

What this comes down to is... who really cares if it is his shit or not? The only thing that thread gave me was a hard on from the wee woo wee woo.

/thread

Yawn.

YOU AND ME THE SAME JESUS YOU AND ME THE SAME

rifk ownt, can't read what is says in the sign though... what does it say?

it says "[myg0t]40 exposed me like a bitch with his *blank* lie detector.

*BLANK BLANK*"

Can't tell what it says one those parts i put *BLANK*. I had to zoom in with PS and sharpen it up to get that much..

woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee

Guest
This topic is now closed to further replies.