January 16, 200718 yr What this comes down to is... who really cares if it is his shit or not? The only thing that thread gave me was a hard on from the wee woo wee woo. Yes, that is legendary. WEE WOO WEE WOO Classic.
January 16, 200718 yr Geesus']thank god i didnt crack any 30,000 security system jokes, nor did i believe it in the first place. u guys must feel fucking trolled and raged to the max. YOU AND ME THE SAME JESUS YOU AND ME THE SAME 40'] http://i124.photobucket.com/albums/p11/ragingisfun123/IMAGE_00021.jpg rifk ownt, can't read what is says in the sign though... what does it say?
January 16, 200718 yr What this comes down to is... who really cares if it is his shit or not? The only thing that thread gave me was a hard on from the wee woo wee woo. /thread Yawn.
January 16, 200718 yr YOU AND ME THE SAME JESUS YOU AND ME THE SAME rifk ownt, can't read what is says in the sign though... what does it say? it says "[myg0t]40 exposed me like a bitch with his *blank* lie detector. *BLANK BLANK*" Can't tell what it says one those parts i put *BLANK*. I had to zoom in with PS and sharpen it up to get that much..
January 16, 200718 yr woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee woo wee