Jump to content

Featured Replies

http://www.friedmanarchives.com/Too%20Unusual%20to%20Sell/images/Nazi%20General%208x12%20300%20dpi.jpg

:madkeke:

I made a post about it in the other 4/20 thread :)

Although, Adolf is worth so much more.

Thanks to the man that tried to save Europe and unify the aryan race.

Heil Hitler!

• Author
r0k;467701']

Adolf is worth so much more.

Thanks to the man that tried to save Europe and unify the aryan race.

so true <3

wow..tell me you freaks are joking. I mean the guy has a charlie chaplin stashe going on...he's a complete loon.:dunno:
wow..tell me you freaks are joking. I mean the guy has a charlie chaplin stashe going on...he's a complete loon.:dunno:

the man was a genius, he tryed to save this race from dirty wogs and jews, SIEG HEIL!

Ich schwöre bei Gott diesen heiligen Eid, daß ich dem Führer des Deutschen Reiches und Volkes Adolf Hitler, dem Oberbefehlshaber der Wehrmacht, unbedingten Gehorsam leisten und als tapferer Soldat bereit sein will, jederzeit für diesen Eid mein Leben einzusetzen.
  • Author
Ich schwöre bei Gott diesen heiligen Eid, daß ich dem Führer des Deutschen Reiches und Volkes Adolf Hitler, dem Oberbefehlshaber der Wehrmacht, unbedingten Gehorsam leisten und als tapferer Soldat bereit sein will, jederzeit für diesen Eid mein Leben einzusetzen.

its his birthday idiot, he's not recuiting..stop saying shit u dont understand k?

r4iney;467718']http://www.eminemitalia.it/images/hiphoptimeline/martin_luther_king.jpg

Oh r4iney!

wannabe b00n you don't even know what you're saying or you're just a retard

FUCK HITLER! He's burning in hell right now he can go get fucked the bastard
FUCK HITLER! He's burning in hell right now he can go get fucked the bastard

raged about a dead guy :nigga: dumb nigger

Guest
This topic is now closed to further replies.