Jump to content

Featured Replies

rofl nigger belgium people what a mix, you fucking nutsack piss off and go get hit by a bus you fucking shit talking sack of shit jewish cock.

trying to copy myg0t rofl. and i hate ppl from belgium. they are easy to rage.

Equ4 is liek an überdork anyway, sp00n is a little fat spoiled kid.. other i have not seen in real life yet.

BUT THERE IS NO SUCH THING AS A BELGIAN CREW.

m1Lf']Equ4 is liek an überdork anyway, sp00n is a little fat spoiled kid.. other i have not seen in real life yet.

BUT THERE IS NO SUCH THING AS A BELGIAN CREW.

Pwned

Lopen 2 belgen over straat. Zegt de 1 tegen de ander, mag ik in het midden lopen?

Ze gaat de grootste dierentuin ter wereld in Belgie bouwen heh?

Ze zetten er een hek omheen!

Belgen zijn dom!

Lopen 2 belgen over straat. Zegt de 1 tegen de ander, mag ik in het midden lopen?

Belgen zijn dom!

go die nigger.

Belgen zijn dom!

Please use English since most people here don't speak Nigger.

Belgen zijn dom!

rifk.. How insulting

• Author

well i know there's not really a belgian myg0t crew, i just wanted to ask if someone here was from belgium, cuz i saw some locations saying 'antwerp' or 'belgium',...

and btw, i'm unragable, just as most of the belgians and we have less niggers in our whole country than you guys have in one city, so STFU :dfinger:

DarkRebel']belgium is the trash netherlands dropped' date=' simple as that. (exept for m1lf)[/quote']

Other way around, look in your history books, friend.

Guest
This topic is now closed to further replies.